Comunicate presa LIVE MUZICA single Vedete

Recenzie: Greatest St. Nicholas Party @Heaven Studio

Joi, 06 decembrie, in Heaven Studio, Mos Nicolae le-a adus timisorenilor un spectacol fara precedent. Tatal, Club Management a avut grija ca acest eveniment sa fie la inaltimea asteptarilor.

5 artisti si 4 single-uri au incendiat atmosfera din Heaven, atat la propriu cat si la figurat. Nume  consecrate cat si noi si-au prezentat in exclusivitate surprizele: Kamelia,  George Hora – noul single Privesc inainte, Anastasia Sandu – single oficial Hands in the air, Doc Slim – single oficial Move your body si Phaser – single oficial Pour moi et pour toi.

George Hora a ramas placut surprins de receptivitatea si reactiile pozitive ale publicului vizavi de noul single: “Ceea ce m-a impresionat e ca desi nu cunosteau versurile, publicul incercat sa fredoneze refrenul impreuna cu mine”. Acesta, insa nu se grabeste sa lanseze Privesc inainte, pentru a nu se suprapune cu alt single lansat recent impreuna cu NANE. Cert este ca lansarea oficiala va fi anul acesta. Sora sa Kamelia, i-a fost alaturi si a relationat de minune cu publicul “pus pe distractii”.

Doc  Slim, un talent incontenstabil in ramaura de R&B si Hip Hop a lansat in colaborare cu Anastasia Sandu, single-ul Move your body, marca Ritma Records.

Anastasia Sandu, recunoscuta de o tara intreaga de la emisiunea X Factor, din toamna acestui an, lanseaza Hands in the air in colaborare cu Ritma Records si Massive Studio acasa la ea, in fata unui public energic si receptiv.  Energia transmisa de prietenii ce i-au fost alaturi i-a permis sa dea inzecit publicului. Cantareata ne-a sugerat sa ne asteptam curand la un videoclip cat si la multe alte surprize.

Trupa Phaser, care in aceasta seara a lansat single-ul Pour moi et por toi, este cea mai populara trupa live din Timisoara. Carina Dumitru vocalista trupei surprinde in permanenta publicul atat cu prezenta scenica deosebita dar si prin look-uri extravagante.

Vedetele noastre sunt constiente ca sarbatorile ce se apropie ii vor prinde in concerte sau in studio, fapt ce le aduce o mai mare satisfactie, deoarece doar asa ei vor reusi sa fie alaturi de fanii lor.

Vedete de exceptie, lansare de single-uri dar si atmosfera incendiara au fost ingredientele speciale ce au sustinut The Greatest St. Nicholas Party, marca Club Management. “It was a perfect night” cum  ne spune si Doc Slim.

Speram ca acesta e doar starul unei serii de evenimente ce vor diferentia net viata de noapte din Timisoara.