Evenimente Featured Post Interviuri MUZICA

A fost sau nu concertul Indila evenimentul anului in Romania? (Recenzie + Galerie foto)

Echipa Star Gossip Magazine a avut ocazia de a participa duminica, 7 decembrie, la ceea ce s-a dorit a fi evenimentul anului in Romania – concertul Indilei. Dupa cum bine stiti, artista de origine franceza a sustinut doua reprezentatii live, la Sala Palatului.

hepta-1723147

In deschiderea concertului a cantat exploziva Delia, care a electrizat publicul cu cele mai cunoscute piese ale sale, de la inceputuri pana in prezent, reorchestrate intr-o noua varianta, live-rock. Delia va sustine pe data de 13 martie un super concert la Sala Palatului, alaturi de bandul sau, si ne va surprinde cu o noua imagine, un nou album si o experienta unica, ce te poarta prin muzica de orice gen, emotii si multe surprize muzicale.

VLAD3859_01_720ad41cb6

Ne-a placut sa o descoperim pe Indila, autoarea unuia dintre hiturile acestui an, “Derniere danse”, drept o prezenta simpla, modesta din punct de vedere vizual, careia i se putea citi emotia descoperirii unui public nou, care o astepta nerabdator la Sala Palatului. Indila a sustinut un show live, 100% acoustic, impreuna cu bandul sau, format din doi chitaristi, cantand, cu sensibilitate, piese precum “SOS”, “Tourner dans le vide”, “Run Run”,si, evident, primul sau hit single, “Derniere danse“. Am apreciat faptul ca la final, Indila a purtat si a imbratisat steagul romanesc ca semn de respect si de pretuire pentru publicul din Romania, si a promis ca se va reintoarce in locul unde a fost intampinata cu atata caldura. Ne-am fi dorit, totusi, ca show-ul Indilei sa dureze mai mult de 30 de minute…:)

La final va lasam cu o galerie foto de la acest eveniment.
Voi ati fost la concertul Indilei? Credeti ca a fost sau nu evenimentul anului in Romania?