In aceasta seara, Festivalul National al Fructelor Granini a ajuns la Bucuresti.

Dupa un periplu in intreaga tara, unii dintre cei mai iubiti artisti romani au cantat si si-au incantat publicul in cadrul acestui eveniment marca Granini.

Prima seara i-a inclus, in randul prestatiilor scenice pe Smiley, Dj Sava & Andreea D, Keo alaturi de Alexandra Ungureanu si Skizzo Skills iar pe final Connect-R.

Evenimentul a fost prezentat de catre Mihai Morar si Daniel Buzdugan.

Smiley a fost cel care a deschis show-ul oferit publicului adunat in numar foarte mare in fata scenei din parcul Herastrau. Recitalul indragitului artist a cuprins hituri precum “Love is for free“, “Plec pe marte” noul single “Dream Girl” dar si cover-uri precum “No Sleeping” ( Corina ) si “Billionaire” ( Bruno Mars ). Publicul a fredonat rand pe rand impreuna cu Smiley, versuriile fiecarei piese ale sale si a intrat rapid in atmosfera show-ului sau. Noi, echipa Star Gossip, i-am luat lui Smiley, la finalul concertului sau un scurt interviu pe care il puteti urmari in continare:

Dj Sava & Andreea D au continuat sa mentina atmosfera antrenanta a concertului la acelasi nivel cu piese precum “Love you“, “I Like the Trumpet” dar si cel mai recent single Money Maker. Publicul, si de aceasta data,  a fredonat rand pe rand impreuna cu Andreea D, versurile pieselor interpretate. Si ei, la finalul concertului ne-au oferit un scurt interviu pe care il puteti urmari in continuare:

Keo, alaturi de Alexandra Ungureanu si Skizzo Skills, a convocat publicul in a se simti “Liber” sa zboare cu mintea si sa poate spune “Fac ce vreau” alaturi de Skizzo Skills. Keo, impreuna cu Alexandra Ungureanu, a cantat piese precum “In ochii tai” si “Give me your love. In seara aceasta Keo poate fi descris precum un papusar si maestru de ceremonii desavarsit deoarece fiecare moment muzical a fost deosebil, binedispunandu-si publicul.

Momentul cel mai asteptat a fost aparitia pe scena Granini a lui Connect-R. Folosindu-se de vocea si de miscarile de dans ce l-au consacrat, publicul a intrat in extaz de indata ce , cel mai nou single, “Ring the alarm” si acompaniat de o chitara acustica piesa “Daca dragostea dispare“.

Concertul a durat aproximativ 4-5 ore, iar dupa fiecare prestatie au urmat autografele si pozele cu fanii. Foarte amabili, artistii au stat si au dat autografe tuturor, pe servetele, pe meniuriie Granini, pe tricouri, pe albume…si chiar pe o portocala, cum a fost cazul lui Smiley.

Publicul nu a ramas dezamagit, seara a fost de exceptie cu multi tineri dar si persoane mai in varsta . Noua ne-a placut in mod deosebit, mai ales pentru ca, in caz ca nu stiati, toti artistii din seara aceasta pot canta foarte bine. Prestatiile live au fost minunate, chitaristii de exceptie, recuzita a avut efectul scontat, iar asteptarile nu au fost inselate. Ne-a placut foarte mult si speram ca maine sa ne simtim la fel de bine.

Va las mai jos poze de la concert iar daca sunteti din Bucuresti sau prin apropiere, nu ezitati sa veniti astazi pentru ca Directia 5, Andreea Balan si Dj Sava & Andreea D, vor incinge cu siguranta atmosfera.