“Memorabila” este cuvantul care descrie cel mai bine seara trecuta, pe care peste 5000 de oameni veniti din toate colturile tarii au ales sa si-o petreaca la Sala Polivalenta, alaturi de LaLa Band. In timpul concertului “LaLa Happy Xmas” fanii au cantat timp de 2 ore si jumatate colinde de Craciun si cele mai frumoase piese ale trupei lor de suflet. LaLa Band a cantat alaturi de o orchestra simfonica tanara si a avut invitati speciali care au impresionat publicul pana la lacrimi si au adus ropote de aplauze : Horia Brenciu si Dorian Popa.

Momentele in care Horia Brenciu a urcat pe scena Salii Polivalente au fost de neuitat, atat pentru public cat si pentru membrii LaLa Band care au cantat alaturi de el. Artistul a interpretat impreuna cu Liviu piesa “The Christmas Song” si cu Alina “Noapte de Craciun”.

Pentru mine a fost una din cele mai frumoase experiente de Craciun chiar daca am fost artistul cu cei mai multi ani pe scena. Mi-a facut mare placere sa fiu alaturi de ei si ori de cate ori ma vor chema voi veni cu cea mai mare dragoste pentru ca daca ei nu sunt urmatoarea generatie, atunci cine? Bafta, LaLa Band”, a spus Horia Brenciu.
“A fost cel mai frumos concert din viata mea. Am avut onoarea sa impart scena cu o voce exceptionala, Horia Brenciu, dar si sa traiesc momente de neuitat alaturi de colegii mei! a declarat Alina Eremia.

A fost cu siguranta cel mai greu concert pe care l-am sustinut si spun asta pentru ca “LaLa Happy Xmas, a reprezentat primul concert in care am fost acompaniati de o orchestra simfonica. Din pacate, desi m-am straduit 4 zile sa depasesc o raceala care mi-a afectat corzile vocale eu nu am putut fi in cea mai buna forma fapt care m-a afectat si care nu m-a lasat sa simt din plin bucuria acestui concert pentru ca nu am putut da tot ce as fi putut sa dau din punct de vedere vocala declarat Vlad.
A fost cel mai tare concert ever! 🙂 Speram ca publicul a fost multumit de prestatia noastra si ca nu i-am dezamagit. In acelasi timp, speram ca s-au bucurat de nenumaratele surprize din aceasta seara“, a adaugat Criss.

Visul meu in muzica a inceput la un spectacol la Sala Polivalenta, mai exact, la concertul Nataliei Oreiro! Niciodata n-as fi crezut ca visul meu de a canta pe aceasta scena va deveni realitate, ba mai mult, mi-a depasit orice asteptare. Publicul a fost minunat si am retrait sentimentul din timpul concertelor de la Arenele Romane, pur si simplu mi-au dat lacrimile!, a declarat Sore.

Una dintre clipele in care intreaga sala a vibrat datorita strigatelor de bucurie ale fanilor, a fost aceea in care Dorian Popa a urcat pe scena : “E foarte greu sa descriu sentimentele pe care le-am trait aseara pe scena Salii Polivalente. Reactia publicului in momentul in care am urcat pe scena alaturi de colegii mei, a fost pur si simplu coplesitoare iar pentru asta le multumesc tutror din suflet si sper sa ma intorc curand alaturi de colegii mei de suflet!“, a spus Dorian.

Alina & Sore & Dorian – “Last Christmas” & “Stay”

Alina Eremia & Horia Brenciu – “Noapte de Craciun”

Criss & Vlad – “I’m your angel”