Drumul echipei Star Gossip Magazine de saptamana trecuta a fost unul foarte captivant, interesant, distractiv si binenteles foarte productiv si creativ. De la interviuri cu artistii Global Records la lansare de videoclip si avanpremiera la “Marele Gatsby”; asa a aratat saptamana noastra.

Forza Zu a fost motivul pentru care am parasit Timisoara pentru a merge la polul distractiei, Iasi!

Peste 100.000 de mii de persoane au fost prezente vineri 17 mai in Piata Palatului pentru a face parte din ZUrlii care au creat cel mai mare karaoke din Romania! Si cum Radio Zu reuseste sa ne uimeasca in mod placut in ultima perioada, tot ei au reusit sa adune pe aceasi scena peste 23 de artisti nationali! Forza Zu de anul acesta a fost un show foarte bine organizat din punct de vedere a logisticii si ca si desfasurator, stiind ca orice mic detaliu face diferenta. Alex Velea, Smiley, Horia Brenciu, Antonia, Andra, Voltaj, Inna, Connect-R, Akcent, Vunk, Corina, Puya, Sore, B.U.G. Mafia, Lora, Ruby, Hi-Q, Deepcentral, Elena Gheorghe, Andreea Banica, Cabron, What’s Up, CRBL si Grasu XXL au reusit sa tina publicul in picioare pentru mai bine de 3 ore!

Am cunoscut persoane noi, interesante, creative si talentate. Pot spune ca a fost un schimb de experienta placut si intens. Si la capitolul mancare am avut parte de noi lucruri. Interesant ar fi sa va povestesc despre ce este vorba, dar atunci trebuie sa intru putin in detaliu si as fi offtopic.

Dupa cel mai mare karaoke din Romania organizat anul acesta la Iasi in Piata Palatului de catre Radio Zu, ZUrlii si artistii s-au distrat impreuna in Office Summer Lounge, unde Smiley a sustinut un concert. Alaturi de el pe scena au urcat Alex Velea, CRBL si Cabron. Dreamgirl, Plec pe marte, Dead man walking, Cai verzi pe pereti si multe alte hituri care au fost “dincolo de cuvinte”! Party-ul a continuat pana tarziu in noapte, pentru unii chiar pana la inchiderea clubului, ora 4 dimineata. Pot spune ca am fost un copil cuminte 🙂

In concluzie, a fost un drum care mi-a placut, am facut noi cunostinte si ne-am distrat de minune! In continuare va las cu o galerie foto despre ce s-a intamplat la Forza ZU 2013 din Piata Palatului, Iasi!.