In timp ce echipa Star Gossip Magazine se deplasa la Iasi la Forza Zu 2013, am decis sa facem o mica oprire de 24 de ore in capitala Romaniei. Am avut destul de multa activitate, am vizitat studiourile Global Records, prieteni si bineinteles, lansarea clipului STEMA – Fiecare om! Joi 16 mai, am fost invitati la Grand Cinema din Complexul Baneasa, unde a avut loc avanpremiera filmulul The Great Gatsby. Prezenti au fost multi pasionati ai mariilor ecrane, regizori, prezentatori TV si bineinteles actori.

Dupa ce am baut o serie de cocktailuri, pregatite cu cea mai mare atentie si trebuie sa recunosc, au fost chiar foarte bune, am intrat in sala unde era proiectat filmul regizat de Baz Luhrmann, rolurile principale apartinandu-le lui Leonardo DiCaprio, Carey Mulligan si Tobey Maguire.

Initial, am fost putin sceptic in privinta filmului, afisul si machetele de promovare nu m-au impresionat foarte mult si, cel mai probabil, daca nu am fi fost invitati, nu as fi mers prea curand la vizionarea acestui film. Asezati la locurile noastre, a inceput proiectia filmului. Am fost surprinsi de culorile si cadrele exceptional de bune ale acestei pelicule cinematografice. Chiar din primele 30 de minute am fost pierdut in povestea Marelui Gatsby.

Marele Gatsby este adaptarea moderna a cartii lui Francis Scott Fitzgerald. Filmul surprinde atmosfera anilor ’20, si pare la o prima vedere povestea unor oameni bogati, nefericiti, superficiali care fac excese, inseala si petrec.

Gatsby este o celebritate locala, un barbat bogat si misterios, gazda celor mai frumoase petreceri. Pe seama lui circula tot felul de zvonuri, este barfit de toata lumea, dar toti vor sa fie invitati la petrecerile lui.

Gatsby are totul, mai putin dragostea femeii pe care o iubeste, Daisy. Totusi, este dispus sa faca orice pentru a o recastiga. Numai ca Daisy este o tanara frumoasa, superficiala si frivola care se complace intr-o casnicie formala, nu are un caracter puternic si nu stie sa aprecieze iubirea lui Gatsby, ceea ce face ca deznodamantul povestii sa fie unul tragic.

Marele Gatsby este povestea visului american neimplinit. Finalul este si el foarte interesant si va invit sa mergeti sa vizionati acest film in cinematografe, pentru a fi captivati de frivola lume glam a anilor ’20!